var mı bişeyler

1 Temmuz 2019 Pazartesi

kelimelerin kıyafetsiz kaldığı an













çok akıllı biri olduğumu hiç düşünmemiştim ama bu kadar saftirik olduğumu da tahmin etmezdim. artık kulağımda bir küpelik daha yer oldu.
teşekkürler

sözcüklerin bir araya gelerek dahi bir anlam bütünü oluşturamayıp; cümlelerin düşük yaptığı, nesnelerin eksik kaldığı, anlatımın bozulduğu, seslerin uyuşmadığı ve kelimelerin kıyafetsiz kaldığı yere geldim
buraları bi yerden hatırlıyorum hiç değişmemiş
aynı
bok gibi
midem bulanıyor
                          sebebi bok değil

o yüzden anlatacak bir şeyim ve kelimeleri bir anlam bütünlüğü oluşturacak şekilde bir araya getirip sıralamaya kudretim yok
teşekkürler.





5 yorum:

  1. sevgili refidûn yeni yazı gelmiş mi diye blogunu açıp kontrol eden bir birey var bilmeni istedim

    YanıtlaSil
  2. yeni yazı diyerek beni tribe sokmayın ısmarlama olunca yazamıyorum benden şiir göndermemi isteyen bi editörün mesajından sonra şiir yazmayı bırakmıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam ya ne kızıyosun eskileri yüzbininci defa okuruz bizde

      Sil
  3. teşekkür ederim, gerçekten :')

    YanıtlaSil