var mı bişeyler

30 Eylül 2012 Pazar

ismini hatırlamadığım kovboy filmi diyaloğu aşağıdaki gibi değildir















geçen gün peder yine yabancı bir film aramak üzere rutin kanal arama işini yaparken trt 1'de bir kovboy filmi yakaladı. bulunca da özellikle kovboy filmi arıyormuş da bulmuş gibi sevindi kumandayı eline alıp çiçek oldu.

ben de filmin kendime göre izlenebilir olup olmadığına karar vermek için kulak ve göz misafiri oldum. baktım film iyi, güzel diyaloglar da akıp geçmekte iyice dikkat kesildim ve birazdan aşağıda okuyacağınız diyaloğu son anda yakaladım. bazı yerleri salladım ama orijinal metne sadık kalmaya gayret gösterdim.

*ekşın!*

[esas oğlan çetesine yeni adamlar kazandırmaya çalışmaktadır ve meksikalı iyi bir silahşörle karşılarşır]
-motor!

+ adın ne?
- santiago alvarez domingo rodrigez.
+ neden size bu kadar uzun isim verirler?
- bilmiyorum belki de hayatlarımız kısa sürdüğü içindir...

-üç noktadan sonra düşünüyoruz-hamiş: kovboy deyince aklıma ilk clint eastwood geldiği için bu resmi koydum. filme oynayan oyunculardan hiçbirini tanımadığım için koyamadım adını da nasıl çevirmişlerse orijinalini de bulamadım. sizin anlayacağınız filmde clint abimiz yok.

1 yorum: