var mı bişeyler

17 Ağustos 2011 Çarşamba

kareem said'den ayar verme dersleri.


vali devlin: islam dininin temeli olan ramazan ibadetini kutlama geleneğimizin bir yansıması olarak bu sene bir mahkumu affedeceğiz, kareem said, yönetimimizin çokça bilinen bir muhalifi olsa bile, politik farkları bir tarafa bırakarak ceza evindeki istisnai hizmetleri, kalp krizi geçirmesine rağmen her ırktan mahkumlara, özellikle gençlere yardım ve rehberlik etmeye devam etmesi nedeniyle affa layık bulunmuştur. işte bu nedenle burada kareem said'e tam bir af sağlayan belgeyi imzalıyorum.

gazeteci: mr. said, neler hissediyorsunuz?

said: nasıl mı hissediyorum? kederliyim. kardeşlerimi mahpus ve baskı altında arkada bıraktım. sadece müslüman kardeşlerimi değil, bu gece burada uyuyacak herbir insanı, sevdiği her şeyden koparılmış, kendinden bile mahrum edilmiş herkesi kastediyorum. valinin içimizden birine af çıkaracağı duyulduğunda, herkes bunun kendisi olmasını istediği için mahkumlar arasında bir anlaşmazlığın yükseldiğini gördüm. özgür olma hasreti yediğimiz yemek kadar aşikardı somuttu. bu yemek şimdi bana sunuluyor. ben müslümanım, allah belirli şeyleri yutmama izin vermiyor. allah böyle bir adamın elinden bir takım kırıntıları almayı yasaklar, böylesine yozlaşmış/yolsuzluk içinde ve ahlaksız, adalet ilkelerini çiğneyerek ve sekiz adamın öldürülmesinin emrini vererek af kavramını lekeleyen bir adamın elinden. öyleyse vali devlin, özgürlüğün değeri çok yüksek olsa da, bana verdiğiniz bu affı reddediyorum!





çeviri ekşi sözlükten: poturgilinpotur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder