var mı bişeyler

17 Ocak 2012 Salı

laf-ı güzaf

















okumadan önce açılacak.


sene olmuş iki bin on iki
hala günde üç sınava giren öğrenciler var
sonra da, "öğrenciler dersten kalıyorlar."
mayalar'a göre kıyamet aralık gibi kopar
ne mehdi'den
ne yecüc mecüc'den
ne de dabbet-ül arz'dan haberdar olan
mayalar
ben çok severim diye üşenmez
anam geceden hamur mayalar

ocağın yarısı geçti geçer
okulun son senesinin ilk yarısı da
zaman su gibi akıyor derler ya o misal
suyun olaylardan haberi yok
teşbihte hata olmaz -olursa da mübalağa

sınav varmış üç tane yarına
ne işim var benim bu(a)rada
falanlar fıstıklara karışmakta
kulak veriyorum
ud çalıyor udi iç kulakta
ne güzel de içimi parçalamakta

en kritik haftasındayım
okulum ya uzadı,
ya uzayacak
ya da uzamakta
kritikler aklımı bulandırmakta
şimdi dua gerek tam bu anda -inşirah yetişti imdada-
bir güzel mi bakıyor camda
ben mi güzel düşünüyorum
yoksa güzel de buraya mı bakmakta
tamam sakinim
hayalmiş zaten nasıl umutlandımsa
-üç nokta-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder