var mı bişeyler

20 Şubat 2018 Salı

içinize çekmeyin



son bir ayda bütün hayatım boyunca içmediğim kadar tütün içtim
ve içiyorum da
sanırım intihar haram diye kendimi böyle öldürmeye çalışıyorum.
-allahım çok üzgünüm beni affet-
bir şeyleri ciğerime çekmek beni teskin ediyor. sakin de olabilir belki sükun da.
sigaranın öldürmeyip süründüreceğini ve
bu günler için sonradan pişman olacağımı da bildiğim halde...
o halde önümüze iki seçenek çıkıyor;

1- su katılmamış bir aptalım,
2- su katılmış bir aptalım.

hayatım boyunca duygularımla hareket ettim. -yüzde doksaniki pişman değilim-
aklımla hareket edip mutlu olacağıma, gönlümle hareket eder rezil olurum dedim.
                                                                                                 elhamdülillah oldum
-yüzde sekiz pişmanım-
bu taktiğin dünyada pek işime yaradığını söyleyemem. -evde denemeyin-
aptal olduğum için aklımla karar almamaya hep özen gösterdim.
aklıyla karar alanlara saygı duydum lakin itiraz ettim.
kısa vadede mutlu ve mağrur, uzun vadede pişman ve bitik olduklarını çoğu kez gördüm.
bu hoşuma gitmedi. 
yanlış olan şeyleri söylememi ise kimi bünyeler kabul edemedi.
hiç bir zaman rol yapamadım. -sanırım tiyatroda bu yüzden tutunamadım-
çok hata yaptım, mükemmel hiç olamadım mükemmelliğe inanmadım
hiçbir şeyde somut bir başarı elde edemedim
her şeyden biraz bilip bir şeyi tam olarak bilememe hastalığından muzdaribim
lakin
neysem onu söyledim
ve neyse onu söyledi.
neyse..

buralardan şuralardan ve oralardan gitmek istiyorum
gitmek istiyorum sadece bu
neresi olduğu mühimsiz
biletin üstünde yazan yere bakmayacağıma söz veriyorum

aklıma gelmişken,
sevin ama içinize çekmeyin
bağımlı olursunuz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder