var mı bişeyler

30 Ocak 2012 Pazartesi

laf-ı güzaf iki


















bugün hiç kalp kırmadım
iki çay bardağını kalpsiz sayarsak
sayılamayacak kadar çay doldurdum
ince belli bardaklara
hemen sayılabilecek kadar çay içtim
yaşayan bir çınarla konuştum
-yüksek sesle-
kaçak tütün ve çay
-titreyen ellerde-
kar yağdı yine kar üstüne
dua edilse kabul olurmuş
karla birlikte
dua ettim tabi hemen,
-öğrenince-
az ağlamadım
düşündüm epeyce bir süre
yemeyi unuttum yemek
sonra yemek yemediğimi de
"su içmeden kaç gün yaşar bir insan?"
diye sordum.
"su içmeden kaç gün yaşayan insan görene sormak lazım"dedim.
sonra kendime.
bir de çılgın max'in mel gibson olduğunu öğrendim
dün gece.
dün gece deyince bir de türkü geldi hetrime
erzurum yöresinden,

"dün gece yar hanesinde yastığım bir taş idi
altım çamur üstüm yağmur, yine gönlüm hoş idi"

dinleyelim öyleyse,
http://fizy.com/#q/dün+gece+yar+hanesinde+

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder