var mı bişeyler

28 Eylül 2015 Pazartesi

laf-ı güzaf 6

















sağ gözümle ağladım bugün, sol gözüme izin.
sezen aksu dinleyesi geliyor insanın altı ayda 1
bazı sesler göze dokunur, bazı melodiler insanı yoldan çıkarır,
bazıları evden.

dişlerimin arasına dolan bisküviler kadar can sıkıyor hayat.
bisküvi çok zor bir kelime.
iyi ki bazı kelimeleri yazıldığı gibi söyle-ye-miyoruz.
siz de bana mutlak katılın.
lütfen devam ediyorum.

lutfen değil

bakkallarda cino bulunmuyor kafama takılan şeylerden biri de bu. ya da bakkalın kendisi.  çocuklar artık sokakta değil tabletlerde maç yapıyorlar
çocuklar!?

bunu biraz düşünelim.
burda biraz düşünüyoruz... gibi falan yapalım.

biz mi? 

ne ara düşünelim bir sürü iş güç var,
twit atıyoruz instagram'da fotoğraf beğeniyoruz
hem arada feyse girmemiz lazım
boş bırakmaya gelmez, yoğunuz çok

çoğunuz yok..

gözlerin bozulma yaşı da inmiştir dimi baya?
- inmiştir inmiştir.
kafanı o telefondan kaldırıp geçiştirmemek için cevap vermeye ne dersin seni lanet olmayasıca
şurda bilimsel verilerle konuşup yüzdeli küsürat verecektim sinirlerimi bozdun vermiyorum.
bilim insanları araştırmış olmalılar bunu değil mi?
mutlaka hem isviçreli'dir onlar isveçli olsa duramazdık
bu arada dikkat ettiyseniz "bilim adamlar demedim" feministler bunu layklasın.

geceler eski gecelerden daha kısa gibi geliyor bana özellikle milenyumdan sonra
o milenyuma hiç girmeyecektik diyorum kendi kendime ve ara sıra.
90'lar iyiydi pop falan daha güzeldi.
galatasaray efsaneydi. galatasaray hep efsane.
sporcu kağıtları, bilyeler topaçlar hepsinin bi de sezonu vardı.
müslüm gürses, barış manço, cem karaca, kemal sunal, neşet baba yaşıyordu. milenyumdan sonra bir barış daha gitti akarsu gibi.
kerim vardı tekin bir de gökhan vardı semiz hani grup vitamin?

bunlar ilk anda aklıma gelen güzellikler. ilk anda akla gelen güzeldir.
gündüzler dahi eskisi kadar gündüz değil artık. bilmem farkında mısınız?
-bilmem.
güneş daha çok yakıyor artık.  

hemen küresel ısınma demeyin aman!
ben de küresel keşke kışın da ısınsa diye bir istek parçası isterim radyodan

kürdan var mı?
-bisküvi girmişti ya dişlerimin arasına
bazen çok elzem olup bulunmuyor
hani az hatırlanıp acısını saklanarak çıkaran alengirli zımbırtılardan.
çekirdek kabuğu falan arıyoruz yoksa,
şöyle çöp gibi bir şeyler de olur..
kibrit de mi yok allah aşkına!

parmaklarım dişlerimin arasına artık girmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder