var mı bişeyler

12 Temmuz 2018 Perşembe

fazla serotonin var mı



sürekli ne işime yarayacağını bilmediğim bir şeyler öğreniyorum.
bir şeyler öğrendikçe de "ne kadar öğrenilecek şey varmış" demesini ve ne kadar bir şeyler bilmediğimi öğreniyorum.
bilmiyorum.
bilmiyorum demek güvende hissettiriyor.
bilmiyorum derken bilmediğimin ne olduğunu da genelde bilmiyorum.
bilmediğiniz şeyin ne olduğunu bilmemenin ne kadar bilinmez bir şey olduğunu bilemezsiniz.
bilmiyorum.
herhangibirfikrimdeyok
herhangi bir fikrimin olmaması etrafımdaki insanlara güven veriyor.
bildiğimi zannettiğim çoğu şey bildiğim gibi değil. muhtemelen bilmediğim gibi de değil.
velhasıl kelam ve hülasa bütün bunlar bir yana ben artık bir şey öğrenmek istemiyorum. bana yeni bir şey söylemeyin.
bilmemek lütuftur'muş gibi geliyor. bilmek ağır yük diyorum
üstelik ben daha kendi cesedimi taşıyamıyorum

bilmiyorum demesini de bilmiyorum
bilmiyorum dediğiniz zaman bütün soruların cevabını bulmuş oluyorsunuz.
ama bilmiyorum demek teşekkür ederim demekle aynı zorlukta olduğu için ekseriyetle nefsime ağır geliyor. nefsime ağır gelen şeyler canımı sıkıyor
canım sıkılırsa suratsız bir insan olurum
ve bir şeye canımın sıkıldığı üç kilometre öteden anlaşılır
anamın tabiriyle, yüzüm yer yırtar
yüzümden geldiğince canımı sıkmamaya çalışırsam arkadaşlarım bana gamsız ve vurdumduymaz derler sonra da keşke biz de senin gibi gamsız ve vurdumduymaz olabilseydik derler
ben de inanmam
neyse canım sıkılırsa
canım sıkılır
can sıkıntısını çok abartırsam da kendime şöyle derim,
"lan haline şükret şükret sen ne şerefsiz bir adamsın sen de dert mi gördün başına bundan daha kötü şeyler gelebilirdi" diyerek başıma gelebilecek kötü şeyleri hayal ederim bu sırada aklıma son durak 1-2-3-4-5-6 filmlerinden bazı sahneler ve 18+ şiddet /korku içeren bazı videolar, görseller ve gif'ler gelir bütün bunların ardından halime şükrederim. -şükretmek ne kadar da zormuş meğer-

her neyse can sıkıntısı bulaşıcıdır.
size canınızı sıkmamanızı salık verirdim ama öyle bi dünya yok
ayarlayın bişeyler




https://www.youtube.com/watch?v=doUkwL39zCA



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder