var mı bişeyler

16 Mayıs 2018 Çarşamba

ben ne dediğimi biliyo muyum




öncelikle,
yazdıklarımla kafamdakiler arasında en az bağı kurarak bir araya getirmeye çalıştığım,
sözü fazla uzatmamak isterken uzattığımın tamamen farkında olarak;
kendi özgür irade
istek ve arzuları
heva ve hevesleri
amaç ve gayeleri
meyil ve talepleri
murad ve emelleri
dışında
cebren ve hileyle bir araya getirdiğim bu kelimelerden
ayrı ayrı özür diliyorum.
lütfen söyleyin beni affetsinler.
affedilmeyi severim

takdir edersiniz ki affetmek affedilmekten zordur.
yine takdir edersiniz ki bu sözün öyle aforizmalık bir tarafı da yoktur.
üstelik ben bunu latince falan da söylememişimdir
derler ki, "quidquid latine dictum sit, altum viditur."
latince ne derseniz deyin söylenen söz kulağa derin/güzel gelir.
değişik geldiği kesin
lakin derin mi güzel mi orasını isteyen tartışır
isteyen alır cebine koyar lazım olur deyü
latince bilmeyenler burdan sonra okumayı bırakabilsinler
özgürlüğe önem vermesini iyi biliriz
örneğin, cezaevleri kapatılsın
hapishaneler açık kalabilir

bazen
hapishaneye düşersem oradan yazar olarak çıkacağımı düşünüyorum
düzeltiyorum
oradan bir kitap yazarak çıkacağımı düşünüyorum
düzeltiyorum2
oradan kısa bir kitap yazarak çıkacağımı düşünüyorum
her kitap yazan yazar değildir bildiğiniz üzere
ama her kitabı bir yazar yazar
p is q = kitap yazan herkes yazar değildir ama bütün kitapları yazan bir yazar vardır
ve tabi ki göklerden gelen bir karar vardır
evet bu konu hakkında ciddiyim -kitap konusunda-
ama işleyeceğim suç hakkında kararsızım
tekliflere açım
tekliflere açığım
tekliflere aşığım
ve kararsızım
yaz kızım, karar: sızım

şimdi en zor yere gelmenin yine yazılanlara bir son eklemenin yani bir sonuca bağlanması gerektiği yanılgısıyla yüzleşmenin, yani hayatları boyunca yanıldığını bile düşünmeyenlerin mecburiyetten hayatına devam edenleri yargılamasına benzedi bu
neyse
anlatamadım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder